.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صادرات در گلستان هر روز کاهش می‎یابد

رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان گفت: صادرات استان با بدقولی سازمان صنعت، معدن و تجارت هر روز کاهش می‎یابد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، رمضانعلی بهرامی ظهر امروز در جمع تجار استان گلستان اظهار داشت: حمایت از فضای کسب و کار سبب به گردش درآمدن چرخه اقتصادی و ایجاد اشتغال خواهد شد.
وی تصریح کرد: صادرات استان با بدقولی سازمان صنعت، معدن و تجارت هر روز کاهش می‎یابد چون این وزارتخانه به تعهدات خویش در مقابل صادرات عمل نکرد.
رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان بیان داشت: در کمیته توسعه صادرات، بزرگان صنعت، معدن و تجارت در روز 29 مهر فقط به فکر صادرات هستند و همان روز هم وعده‎هایی که داده می‌شود متاسفانه جامه عمل نمی‎پوشانند.
بهرامی افزود: در طول سه الی چهار سالی که این وزارتخانه هر چه قول داده است به موقع محقق نشده و این مهم یکی از محورهایی است که سبب کاهش آمار صادرات در استان می‌شود.
وی با اشاره به اینکه توجهی به فرهنگ‎سازی صادرات در استان نمی‎شود، خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم روی فضای فرهنگ‌سازی صادرات استان کار کنیم در بخش‎های کشاورزی و صنعت بهترین موقعیت را داریم ولی تنها چیزی که در این بین اتفاق افتاده متاسفانه بی‌توجهی به امر فرهنگ‎سازی صادرات است.
رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان ارتباط استان را با خارج از مرزها، یک اتفاق مبارک عنوان کرد و متذکر شد: خوشبختانه در این زمینه شاهد اتفاقات خوبی هستیم که بعد از مدت ها این رویکرد در گلستان ایجاد شده که این‎ها را به فال نیک می‎گیرم چرا که این نگاه‎ها یک نگاه جدید است.
بهرامی ادامه داد: در این راستا شاید انتقاداتی نیز وارد بوده است اما باید این انتقادات برای رشد و توسعه سازنده باشد.
وی از اتاق بازرگانی استان و معاونت برنامه‎ریزی استاندار گلستان خواست تا زمینه حضور صنعت‎گران و فعالان عرصه اقتصادی را به خارج از مرزها بیشتر از گذشته فراهم کنند که در دراز‎مدت به نتایج خوبی دست پیدا خواهیم کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.452 seconds.